chacha <3

chacha alla underbara läsare.... idag fyller jag åår, jag fick tiep sjuuuktmånga presenter. Fett dyra var de också! aa idag ska jag nog vara med mina kompisar, det blir väl att supa lite, röka lite osv osv. farlig chhey här assååååå.
neej nu ropar de på mig, måste dra mina små bebwisar! älskar er såååhääär mycket. <3 <3 :******

Märks det att jag inte lever upp till mina nya "fjortis" krav...?
Jag gjorde iallafall så gott jag kunde...
Men jag har fått så himla fina presenter av min familj + Roger och Emma. Hehe...
En videokamera +redigeringsprogram. Wihooo så glaad!
Så jag ska försöka filma lite med den idag, så kanske det kommer upp en video idag, eller imorgon. Vi får se.
Gulliga vänner jag har!
Det första var från Anna och det andra var från Alicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0