Inte mycket till sömn

Igårkväll var jag som vanligt och kollade lite på tumblr, men så såg jag något hemskt. En "meme" som är någo slags spöke, och så står det t.ex "You can´t look at all the four corners at the same time" och "Thank you for having the warderobe door open". Och eftersom jag tror på allt som har med spöken, andar och demoner att göra blev jag rädd. Blev lite smått paranoid och hörde ljud hela tiden, därför släckte jag inte lampan i mitt rum. Istället hade jag den mest "intelligenta" ideén: "Jag släcker lampan när jag är trött", hur bra gick det? Inge bra alls! Vaknade någon timme senare och lampan var fortfarande tänd... Eller så släckte jag lampan och drömde bara alltihopa, vet inte riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0