"Här kan man skriva God Morgon"

Ni vet att jag sätter håret bakom öronen hela tiden (och om inte, så vet ni det nu!) men det går inte...I förrgår lyckades jag hoppa bakåt och fint papperskorgskanten på örat (rättare sagt, bakom örat). Ja, det har inte släpt, så efter skolan ska jag till vårdcentralen och kolla upp det.
Men idag känner jag mig bubblande glad! AIK gick till semifinal (by the way, är jag den enda som säger sémifinal och inte semífinal) och "Panic! At The Disco´s" låt "I write sins not tragedies" har ingen cencur längre.
Om orginaltexten gick såhär:
"What a beautiful wedding!, What a beautiful wedding!" says a bridesmaid to a waiter. 
"Oh yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore." 
I chime in with a "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!"
Då gick den cencuerade versionen såhär:
"What a beautiful wedding!, What a beautiful wedding!" says a bridesmaid to a waiter. 
"Oh yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a shh." 
I chime in with a "Haven't you people ever heard of closing the --- damn door?!"

Nu ska jag cykla iväg för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0