Favorite Order of the Phoenix member

Jag älskar Tonks, men jag är verkligen förtjust i Sirius Black och Remus Lupin. Jag älskar hur Tonks inte är som alla andra och dessutom ger lite credit till Hufflepuff! Sirius älskar jag självklart och jag grät när han dog. Okej, vem gjorde inte det. Jag älskade hur han blev som en ny fadersfigur till Harry, fast det var hemskt när han dog. Tänk att först få sin pappa dödad, för att sedan se den som nästan är som en far för dig, bara dö. Hemskt.... Lupin gillade jag framförallt i trean, han var en sjukt bra lärare och om jag hade fått chansen att ha honom som lärare under min tid på Hogwarts (Ja, jag går där. Helt amazing, savvy?)

Kommentarer
Postat av: Ivy

Hejsan! Tänkte bara säga att du har en väldigt fin blogg som är intressant med många fina bilder! :D



Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar, ha det bra så länge!

Kram :)

2012-03-07 @ 11:11:01
URL: http://ivyitis.blogspot.com/
Postat av: brander

harry potteeer :D <3

2012-03-07 @ 15:53:47
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0