En gång i Phuket

Filmen var riktigt trevlig och rolig. Jag vill så gärna tillbaka till Thailand, problemet var dock att jag kände igen mig och satt och pekade ut alla fel i filmen. Om jag bortser från det så var den riktigt bra, framförallt väldigt rolig!
Jag brukar inte gilla Svenska filmer, men den här typen (det vill säga de Peter Magnusson skrivit manus till, t.ex den här och "Sommaren med Göran") gillar jag verkligen. Annars är det riktig "svensk" torr humor, de här filmerna skrattar man verkligen åt!
Dessutom innehöll den "ångestmoment", ni förstår vad jag menar om ni ser den.
SE DEN!

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

assnygg header! du ser ut som en modell!

äre bra med dig tjejen?

2012-03-04 @ 00:58:30
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Den var riktigt bra! :D

Kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

2012-03-05 @ 18:27:37
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0