Hottopic.

Jag går just nu igenom hela Hottopic.com´s sortiment. För er som inte ved vad Hot Topic är det en "alternativ" (alltså alternativ stil) affär in the U.S. Jag fick reda på den via att Shane Dawson sålde lite kläder där. Men jag har hittat en massa fint, och tänkte kanske beställa hem lite! Allt är så himla fint där, blir så avundsjuk at jag inte kan vara i affären, på riktigt liksom...
Jag hade göra ett litet collage, men tappade intresset. Så det blir istället ett fult inlägg med massa klädbilder..
Så där har ni det. Kom ihåg att kolla in: Hottopic.com!

Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Hottopic är ju himla bra ^^



Hittade förövrigt din gamla blogg (och därefter hit) och du ser så mycket äldre ut nu ^^

2012-06-12 @ 23:26:08
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0