Jag har hittat Nemo!

Idag har vi badat med fiskar, literally. Vi har gått omkring på några öar.
På den första badade vi. Och snorklade.
På den andra kände jag mig lite som Luna Lovegood mixat med Tarzan. Jo, vi gick omkring i en "djungel". Och jag gick barfota, ni som har sett HP förstår mig, I blame the Nargels!
Sedan stannade vi utanför en liten mysig ö. Där snorklade vi, bland tusentals fiskar, amazing! Jag såg Doris, men ingen Nemo, tyvärr. Iallafall, så såg jag en svärdfisk, och jag fick en liten puss av en fisk.
Sista stoppet var vid en "sköldpadde/haj/allmänt fula fiskar typ av grej". Min bästa vän blev den stora sköldpaddan som jag dessutom fick mata. Då blev jag glad, såhär glad :D
Like I told youm no shoes!

Kommentarer
Postat av: emmy

fusk!

2011-12-29 @ 16:59:37
URL: http://emelieehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0