Jag hamrar och spikar och bygger ett rum

Jag har vart helt upptagen idag, som jag sa tidigare så åkte vi till IKEA, där fick jag med mig massa saker som kommer att bli skitsnyggt i mitt rum. Spänningen stiger....
Iallafall blev vi där till klockan sen eftermiddag, då åkte vi hem. Men det tar cirka 1 timme att åka från Gävle så vi kom hem strax efter 6 kanske?
Iallafall har jag fixat mit rum hela kvällen.
Men imorrn tänkte jag visa er en låt på piano. Får jag höra ett YEY?
FÖRUT! Men jag orkar inte ta kort på mig själv just nu. Heheheheh, ser ut som en trött...Ja..

Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå! Dags för tävling igen! - Dagens blogg! Tävlingen avslutas den 10:e Augusti 23:59. För att delta kommenterar du helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig dag!



http://dirtyhome.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg-1.html

2011-08-10 @ 02:08:35
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0