Frågestund - Svar


annapanna;

Om du fick ändra något som hänt i ditt liv, vad skulle det då vara?

Svar; Hmm... Inget, faktiskt.

karosofilolomalin;

1. haru strulat meed nån?

2. varför äru så cool?

3. har du några syskon

4. hur många skor haru?

Svar;

1. Nej

2. Haha, jag vet inte faktiskt. Tack, antar jag :)

3. Japp

4. En halvbror

 

sofiiiiiiiiiia ä biffffffff;

1.vilken är din favorit band/artist ?

2. falun / sthlm ?

3. vem byter du helst utseende med ?

4. gmala klasssen elr nya ?

Svar;

1. OneRepublic är en stor favorit

2. Båda!

3. Oj, gärna Emma Watson, eller ja,

4. Gamla i sthlm elller den i Falun. Svårt fal, huh. De var så olika. Men nya på britsarvet, eller gamla på Östra, vinner helt klart Östra.

 

Anonym;

om du skulle få en miiljon skulle du gått runt i stan o pekat finger tilla alla ?

Svar;

Hahaha, nej...

 

Kasper...;

varför ska jag ställa en fråga?

Svar;

För att det är kul :)

 

Maija;

vad saknar du mest från Skogås (förutom alla kompisar :))

Svar;

Typ själva livet, där. Att bo där. Så nära till allt och alla. Så mysigt, osv.

 

Moa;

1.Är du käär ?

2.Kommer du bli nöjd med din nya klass isjuan ?

Svar;

1. Det kan man säga ;)

2. Jag fick ju nu byta, så då blev jag ganska nöjd

Postat av: Elin

När kommer du och hälsar på alla i Skogås? (jag menar att du måste komma till Skogåsskolan också)....:))))).....

Svar;

Jadu, så snart som möjligt.


Kommentarer
Postat av: TILDE & TILDE!

Tack! :)

Jag har inte gjort något speciellt!

Ska på fest idag :)

/Tilde Åberg

2011-08-20 @ 11:43:52
URL: http://tildeotilde.blogg.se/
Postat av: Michelle

SV: Härligt, ja allt är bra med mig också! :)

Kramar!<3

2011-08-20 @ 12:03:14
URL: http://lovemichellees.blogg.se/
Postat av: Ida (ikevv)

Har skrivit om länkbytet nu och länkat din tur!

2011-08-20 @ 15:52:29
URL: http://ikevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0