Bara för att jag måste visa den för någon


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Oj hehe seg jag är... men jag gjorde naglarna genom att:

1: Måla naglarna i ett baslack, vilket i mitt fall blev det röda :)

2: Sen Tog jag sån typ makeringstejp, du vet sån vi använder till banden på kollo. Klipp ut en form som du vill ha, jag klippte som två taggar. Haha du ser på bilden, som det röda XD

3: Sätt på tejpen med mönstret.

4:Hitta en annan färg (jag tog svart) och måla över hela nageln med tejpen. ;)

5: Dra bort tejpen och woila! :D



Hahah hoppas du fattar, lång kommentar... XD Kommentera om det är nått du inte fattar ;) Puss <3

2011-08-11 @ 22:05:45
URL: http://ceciliaridleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0