Godmorgon alla...morgonpigga?

Igår var jag uppe till klockan alldeles försent. Jag kollade nämnligen för första gången på Pirates Of The Caribbean. Jag inte varför jag inte gjort det tidigare, eller jag har sett slutet på tvåan och trean på bio nerstänkt i äggula...
Iallafall så innehåller den det jag tycker bäst om i filmer komendi, action, pirater & Johhny Depp. Gash, vad jag älskar honom (han och alla HP skådespelare är helt klart mina favoriter!). Älskar att han alltid får spela lite galna roller. T.ex Jack Sparrow, Willy Wonka, Sir James Matthew Barrie (Filmen "Finding Neverland") och Den galna hattmakarn.
Kalla mig galen men jag älskar Jack Sparrows stil i filmen, inte bara sättet utan hans klädstil. Sådär mycket lager på lager. Emma likey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0